Price lists / Files to download

Price list of Schlösser products (Polish)

(obowiązuje od 15.09.2024 r.)

Price list of Schlösser products (English)

(valid from 01.05.2024 r.)

Price list PAINTED ASSORTMENTS Schlösser (Polish)

(valid from 01.04.2024r.)

Price list PAINTED ASSORTMENTS Schlösser (English)

(valid from 01.05.2024 r.)

Terms of cooperation for distributors

Ogólne warunki współpracy dla Dostawców towarów i usług

Ogólne warunki inspekcji dostaw oraz postępowania reklamacyjnego względem Dostawców towarów i usług

Polityka substancji niebezpiecznych (HSP)

Claim form

W celu złożenia reklamacji produktu i jej rozpatrzenia, prosimy o wysłanie go do firmy Schlosser na adres ul. Partnerska 19, 62-010 Główna z dopiskiem "REKLAMACJA" razem z powyższym protokołem reklamacyjnym i kopią dowodu zakupu przez klienta końcowego. Prosimy o dokładne i czytelne wypełnianie powyższego protokołu. Brak uzupełnienia danych punktów zgłoszenia reklamacyjnego, a także brak załączników (dowód zakupu lub karta gwarancyjna) spowoduje opóźnienie rozpatrzenia danego zgłoszenia lub odrzucenie reklamacji ze względów formalnych.

Warranty terms

(valid from 01.05.2023)

W celu złożenia reklamacji produktu i jej rozpatrzenia, prosimy o wysłanie go do firmy Schlosser na adres ul. Partnerska 19, 62-010 Główna z dopiskiem "REKLAMACJA" razem z powyższym protokołem reklamacyjnym i kopią dowodu zakupu przez klienta końcowego. Prosimy o dokładne i czytelne wypełnianie powyższego protokołu. Brak uzupełnienia danych punktów zgłoszenia reklamacyjnego, a także brak załączników (dowód zakupu lub karta gwarancyjna) spowoduje opóźnienie rozpatrzenia danego zgłoszenia lub odrzucenie reklamacji ze względów formalnych.

Warranty terms

(valid till 30.04.2023)

W celu złożenia reklamacji produktu i jej rozpatrzenia, prosimy o wysłanie go do firmy Schlosser na adres ul. Partnerska 19, 62-010 Główna z dopiskiem "REKLAMACJA" razem z powyższym protokołem reklamacyjnym i kopią dowodu zakupu przez klienta końcowego. Prosimy o dokładne i czytelne wypełnianie powyższego protokołu. Brak uzupełnienia danych punktów zgłoszenia reklamacyjnego, a także brak załączników (dowód zakupu lub karta gwarancyjna) spowoduje opóźnienie rozpatrzenia danego zgłoszenia lub odrzucenie reklamacji ze względów formalnych.