SPECJALISTA/KA DS. OBSŁUGI KLIENTA

ZAKRES OBOWIĄZKÓW
• Przygotowywanie i wysyłanie ofert handlowych (praca w systemie SAP)
• Kontakt z klientami krajowymi i zagranicznymi (głównie e-mail, telefon)
• Obsługa korespondencji i dokumentacji biurowej
• Zarządzanie zamówieniami klientów
• Monitorowanie terminów realizacji zleceń
• Kontakt z klientem w sprawach bieżących
• Wsparcie w innych działach firmy

WYMAGANIA
• 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
• Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
• Pozytywne nastawienie do pracy; chęć do nauki i działania
• Komunikatywność i umiejętność nawiązywania relacji z klientami
• Znajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutem
• Mile widziana znajomość dodatkowego języka obcego poza j. angielskim

MIEJSCE PRACY: ul. Partnerska 19, Główna, 62-010 Pobiedziska
Praca hybrydowa w systemie 3+2

Oferty prosimy przesyłać na adres: sekretariat@schlosser.com.pl
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Schlösser Heiztechnik Gruppe Polska Sp. z o.o. Sp. k. z siedzibą w Głównej (62-010) gm. Pobiedziska, przy ul. Partnerskiej 19, w celu realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.”